Topky ⎸Marec ⎸

A je po Veľkej noci, 💦

dúfam že ste vyšibané a vyoblievané. Ja som prejedená, ledva sedím a trošku ma hryzie svedomie, keďže som vyše 3 týždňov mala krásne stravovanie. A teraz bum. Kto je na diéte, vie o čo ide.😢 
Dnes vám chcem ukázať obľúbené výrobky za poslednú dobu.



Loreal Elseve očisťujúci šampón je už dlhšie môj verný priateľ. Vlasy krásne umyje, výborne pení, a čo musím zdôrazniť, naozaj sa po jeho použítí moje vlasy menej mastnia. A ja som šťastná že nemusím vlasy umývať každý druhý deň.

Mám taký názor, že kto raz vyskúša sprcháče značky Yves Rocher, ten sa k nim pravidelne vracia. A bodaj by nie, keď majú úžasné, jedinečné vône, parádne penia a sú bez parabénov. Možno kvôli nim nám chodí väčšia faktúra za vodu. :)



Havlíková apotéka je závislosť už rok. Ranná čistiaca maska je topka. Pre mňa, ženu, ktorej ranné čistenie pleti nič nehovorí, je to taká malá-veľká záchrana. Dobrý pocit že pre pleť niečo robím a najviac som šťastná z jej hydratácie. Ak aj zabudnem naniesť krémik, pleť nie je suchá. Príjemná vôňa je ďalšie plus.
Keď som rzmýšľala, aký ďalší produkt vyskúšať, siahla som po krémiku s názvom "BIO Český krém pre vyťaženú pleť". Nehladala som nič špeciálne, akné nemám, veľmi suché miesta taktiež nie. Krémik je ľaučký, výborne a rýchlo sa vpije do pleti. Podľa mňa ho krásne znesie aj mastná pleť. 
Pleť som mala po ňom hladšiu a vyzerá tak vláčnejšie. Používam ho ráno aj večer. Pod make-up je to šikovný spoločník, make-up sa mi omnoho lepšie rozotiera ako na mastnejšie kremiky. Jediné čo mi na krémiku vadí je zvláštna vôňa, ale zvykli sme si na seba :) 


Lanvin Eclat D'Arpege predstavovať nemusím, na trhu je veľmi dlho, je to moja stálica. Vraciam sa k nej každú jar/leto. Svieža, lacná, vydrží, čo viac dodať? 💓

Hlava: lístky sicílskeho citrónu, orgován.
Základ: biely céder z Libanonu, sladké pižmo, vzácna ambra.
Srdce: wistéria, lístky zeleného čaju, kvety broskyne, červená pivónia, čínsky osmanthus.


Posledná topka je gél na holenie "Skin so soft" od Avonu. Keďže ja som zvyknutá na holenie iba s obyčajným sprcháčom, tak som naozaj unesená z toto prípravku.  gélik drží na pokožke, aj málo stačí na dobrú vrstu a holenie ide jedna radosť. Tak hladké nohy som dlho nemala.😍

Poznáte tieto výrobky? Aké sú vaše skúsenosti? 

P.S. Ďakujem za milé komentáre k minulému článku. Som veľmi rada že sa vám články páčia.
Prajem Vám krásny a úspešný týždeň.😊


D.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

21 komentárov:

  1. Úplne s tebou súhlasím so sprcháčmi z Yves! 😍 Mám presne ten istý a nedávno som si kúpila aj mandľové telové mliečko ☺️ Ktoré je tiež vynikajúce 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné kúsky :) Yves Rocher má skvelú kozmetiku, ich sprcháče sú top, taktiež ma zaujali krémy od Apotéky, ktorú som ešte nikdy nevyskúšala, no tie balenia vyzerajú krásne! Ten parfém od Lanvin som akurát včera pozerala, pretože ho majú za skvelú cenu a táto značka patrí podľa mňa do tých kvalitnejších :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od YR jsem měla zatím bohužel samé produkty, které mi nesedly. :/ Mě nikdo nevyšlehal ani nepolel, jelikož nás tento svátek nechává chladnými a neslavíme ho. :) Pouze si užíváme volných dnů od školy a práce.

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gél na holenie od Avonu sa chystám vyskúšať. takže som rada, že čítam o nom chváli. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lanvin jsem akorát očuchávala v drogérii, ale nikdy jsem si ho ještě nepořídila. Ale je to v plánu. Bohužel mám doma nepřeberné množství parfémů a vůní, takže další navíc bych nemohla. Ale jinak pěkné věcičky, nedivím se, že jsou top :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yves Rocher mám moc ráda. Líbí se mi ty jejich balení :D:) a hlavně to hezky voní. Ráda bych vyzkoušela ten šampón vypadá to super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úplně souhlasím s těmi sprcháči YR ;)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sprcháče Yves sú najväčší poklad! Som s nimi veľmi spokojná a pre to ich používam už dosť dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yves Rocher miluju :) mají perfektní věci :)
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. výrobky veľmi nepoznám okrem toho elseve šampónu :) ale sprcháč Yves Rocher máme momentálne aj my, lebo som ho dala mamke na Vianoce :) vône majú naozaj super

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Havlíkovú apotéku tiež používam a veľmi mi na akné pomohla. Chápem, že tú rannú masku máš rada, pretože je to topka. :) Šamóny Elseve zbožňujem, momentálne používam masku a je skvelá :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Loreal Elseve som mala aj ja pred časom, ale iný druh a osobne mi dosť sadol k vlasom :) Tento som ale ešte neskúšala :)

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Musim uz konecke vyskusat tie havlikove maste :) stale ked o nich citam, vravim si, ze som ich uz davno mala mat doma :) ňLIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja mám presne ten sprchový gel od yves rocher a krasne voňaju horzne mám rada tuto značku :)) ked sa nahodou ocitnem blizko tohto obchodu vždy sa tam zastavím:))

    OdpovedaťOdstrániť