2017

Začnem rokom minulým. 

Sama neviem ako ho presne opísať. Bolo veľa stresu, úspechu, krásnych momentov, makania, učenia sa nových vecí. Rok 2016 by som označila ako rokom mnohých "poprvé". Prvýkrát som zažila veľký (školský -Bc.) úspech, začala skutočne pracovať, variť rôzne jedlá, bicyklovať v meste a lese, brúsiť steny, jesť skutočné dobroty, atď, atď...
Bol to skvelý rok aj keď náročný. Psychicky, fyzicky i finančne :) .
Prajem si, aby ten nový bol aspoň taký ako 2016, hm... Ešte perfektnejší.
Ďakujem za všetko čo som zažila.
Ďakujem za vašu návštevnosť, komentáre, a za vás a vaše blogy. 
:*

D.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nový rok.
Nové Ja. 
Lepšie Ja.
Úžasnejšie Ja.
........
Blbosť. Veď to poznáte, viete ako to chodí. Milion plánov, predsavzatí, cieľov. A v máji zistíte, že skutek utek (ak nie skôr) .


Klamala by som, ak by som tvrdila že žiadne nemám. Mám, samozrejme, ako napríklad: 

* venovať sa viac milovaným ľuďom
* tráviť čas v prírode
* šetriť, šetriť, šetriť - na spoznávanie nových miest a zariadenie bytu, uff 
* nekupovať kozmetiku -spotrebovať všetky zásoby čo doma mám
* drepovať- leto je tu čoskoro
* venovať sa blogu, pretože ma to baví,len času je biedne. Môžete vidieť prvý krok-zmena názvu :) 

Vítam Vás v roku 2017 a na staronovom blogu  http://sayyestonewexperiences.blogspot.sk/ 

<3 















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 komentárov:

  1. Mám pocit, že sa väčšina z nás príchodom nového roka iba klame, máme mnoho nových cieľov a chceme byť lepšími, no ako presne ako si poznamenala: skutek-utek, škoda že to nemyslíme dostatočne vážne na to, aby sme sa k niečomu prinútili.
    Tvoje predsavzatia sa mi ale páčia a držím ti s nimi palce. Na tvojom blogu som prvýkrát, ale určite sa sem budem vracať, najviac ma zaujali články o cestovaní.
    ➳☾ fluidEscence

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nech ti vsetky plany v roku 2017 vyjdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ať se všechny předsevzetí podaří dodržet! :) Já jsem si poprvé také nějaká dala, ale nejde tak oni o to být nová a lepší.. jen prostě kráčet trochu jinak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ať tu vše vyjde! :) super článek

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsi měla asi skvělý rok, já si na rok 2016 stěžovat nemohu, zažila jsem spoustu úžasných věcí po boku skvělých lidí, ale i spoustu zklamání, takže nejlepší rok to pro mě nebyl. Každopádně Ti přeji vše nejlepší do roku 2017!
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Držím palce, nech ti všetko vyjde, ako si predstavuješ:) Mne sa to nikdy nepodarí:D

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný nový rok a hodně splněných přání :)))
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. DO nového roka 2017 ti želám len to dobré. Som si istá, že túto novú knihu života využiješ čo najlepšie a užiješ si ho :)

    http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prajem ti aby sa ti tvoje predsavzatia splnili :) Ja si píšem už druhý rok zoznam cieľov a naozaj mi to pomáha, pretože sa potom snažím aby som mohla postupne vyškrtávať a splniť si svoje sny a ciele :)

    OdpovedaťOdstrániť