Mojich 5 (zlo)zvykov počas skúškového

Ahojte dievčatá,



mám tu X rozrobených článkov, ale nedá mi to. Mám chuť sa s vami podeliť o mojich 5 chýb ktoré robím takmer každé skúškové!
Neberte si príklad!  A znova moje obľúbené motivačné citáty, niektoré viď. v tomto príspevku :)



1. Tlačím všetky materiály, aj keď viem že potom budem robiť vlastnoručne písané výcucky. (Koľko stromčekov mohlo byť zachránených?)

2.Robím si úžasný time management, ktorý vždy stroskotá na blbostiach! (Mala by som doň zahŕňať aj voľnočasové aktivity,hups :D )

3.Môžem mať aj 2 týždne na skúšku, najviac produktívna dokážem byť aj tak deň a noc pred skúškou! (A ešte ak je to posledný termín to je maxi tempo!)


4.Píšem, prepisujem, robím výcuc z výcucu, a následne výcucok na kartičky :D (Upíííšem sa k smrti !) 

5. Neverím si, vzdávam sa v deň skúšky! Keď viem 10 z 20 okruhov, a vyberiem si 13ty ,ktorý neviem ani o čom je. Proste sa vzdám priamo pred dverami sa otáčam na päte preč. Bez potiahnutia (Blbá som, pretože vždy keď som sa odhodlala ísť dnu, som to spravila! ) 


Nie že by som si nevedela priznať chyby, ale napadá ma myšlienka,  keď si to znovu čítam, či toto naozaj nieje môj spôsob učenia, možno sú to neni až také chyby, ako je to skôr niečo čo musí byť súčasťou môjho procesu "SKÚŠKOVÉ".

Aj dosiahnutie toho vnútorného spokojného pocitu je súčasťou!:

"Áno, vstúpim tam, potiahnem, viem že to viem!"
..to fakt vyšlo z mojich úst ? :)

A čo vy ? Vzdávate sa dopredu? Robíte nejaké chyby opakovane?  Alebo máte nejaké zlozvyky ktoré sa vždy udejú ? 


Držte palce nech sa zajtra neotočím na päte ! :) 




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

28 komentárov:

  1. Skvělý článek, já mám zkouškové (snad) terpve před sebou, teda až za rok...teď bych se měla učit na přijímačky a na zkoušky z AJ, ale zatím je všechno důležitější..:D
    Jop, pod to neustálé přepisování bych se i podepsala :DD To je přesně můj "problém", sice to zabere děsnou spoustu času, ale mně to pomáhá..:D :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzavřela jsi to zajímavě, že to možná není chyba, ale jednoduše proces. :D Mám to podobně, hodím si plány a pak to okomentuju tak, že stejně to nesplním, ale aspoň vidím, jak moc nestíhám a nakonec udělám nejvíc noc před tím, než někam jdu a nebo nahodím flegmatickou náladu a buď to dopadne, nebo ne. :D Zrovna teď mě v pátek čeká nejhorší zkouška tohoto semestru - měla jsem na to 2 týdny a sedím u toho až teď a vidím, jak nestíhám.. :D
    Držím palce na zbytek zkoušek, jestli tě ještě nějaké čekají. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam že si to zvládla! :) áno žiaľ čakajú, ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Hezký článek :) U zkoušek držím palce ♥ Jinak já jsem ještě na střední, takže toho nemám tak moc, ale taky všechno tisknu, zvýrazňuju téměř vždy celou stranu, protože mi to všechno přijde nesmírně důležité, ale nakonec si stejně jen pamatuji to nejdůležitější :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj to poznám ! niekedy mám pocit že by som to rovno cele mala vo worde zvýrazniť :D ...ale to neni ono :D

      Odstrániť
  4. Tiež si vždy robím výcuc z výcucu a celkom mi to pomáha. Keď si to prepisujem, akoby som si toho viacej zapamätala :D

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Držím palečky! :) Ááá když to tak všude čtu,tak jsem zvědavá co budu vůbec na tý vysoký škole dělat,přece jenom z gymplem nemůžu zůstat :D Taky mojí velkou chybou je to,že si hrozně,ale hrozně moc nevěřím :/ Uvádí mě to pak do nehorázného stresu.

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný článok. Ja som naň natrafila v deň skúšky ( o 11 ) tak uvidíme :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý článok :D výcuc z výcucu si robím tiež a držím palce :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Síce ešte skúškové nemám, ale musím sa priznať, že aj na strednej pred nejakou písomkou, môžem vedieť aj 2 týždne dopredu, začnem sa učiť vždy deň pred :Dsuper článok :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já to teda nikdy dopředu nevzdávám, jsem stále pozitivní, ale kámoška je takhle pořád negativní, až jsem z toho celá hotová :D vždy mi to drásá nervy :D. Já si teda nikdy maximálně neučím den/noc před zkouškou, to bych se zbláznila.. Snažím se učit pořád průběžně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tomu verím, ja som preto najradšej vždy sama, lebo nechcem šíriť svoje negatívne pocity. To ti závidím, mala by som sa inšpirovať s tým priebežným učením :)

      Odstrániť
  10. Ano, som človek, ktorý si neverí...avšak po ukončení strednej školy, som mala chvíľu a práve vtedy, keď som si hľadala nejakú prácu alebo len absolventskú prax a snažila som sa pred ľuďmi správať tak, že ano ja na to mám a viem toto a hentoto... aj keď to viem, len časom ten pocit tak opadol a znova som radšej ticho a potichu si robím prácu. :-D

    Ono, keď je človek taký, že si neverí, tak dosť ťažko sa to mení... ale občas sa to dá, povedať si, teraz idem, teraz to dám, teraz to vyskúšam a práve tieto slová nás posunú ďalej a väčšinou sa nám to aj podarí dosiahnuť tak, ako sme to očakávali a ako sme to chceli... práve ma napadol jeden citát z jedneho filmu, "Nedovoľ, aby ťa strach z prehry, vyradil z hry.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. myslim že tych stromčekov by nebolo veľa zachránených ani keby toľko papiera neminieš minul by ho niekto iný :))ten prvý citat ma zaujal najviac tym sa treba riadiť

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Myslím, že každý začne makať až keď prihorieva :D Ja mám ten istý problém - vždy všetko odkladám a odkladám a potom ľutujem, že som nezačala skôr :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ani nemusím odkladať, ja aj niečo robím (robím výcuc :D) ale celkovo tie moje mozgové bunky najlepšie pracuju pod stresom :D

      Odstrániť
  13. Super článok! Ja som tiež najviac produktívna deň pred skúškou, prinajhoršom prestávku pred ňou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Trojka som úplne ja! Čím viac času mám, tým viac to odkladám a najviac sa aj tak naučím predposledný deň :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je jako kdybych to psala přesně já! :D Úplně jsem se v tom našla.. hlavně v tom přepisování.. přepisuju totiž úplně všechno, několikrát a je úplně jedno, že mi to přepisování moc nepomáhá :D A v den zkoušky? ..nejradši bych dělala, že neexistuju a nikam nešla, klasika :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja prepisujem ešte aj pred skúškou, miesto rozprávania :D :D

      Odstrániť